Monday, June 28, 2010

Balik Kampung...

Lama tak update.. Just story for this entry, no pictures..

Sabtu baru ni balik Melaka.. Biasalah, memang tiap bulan pun balik kampung, hehe.. Bawa balik baju raya, mak jahitkan... Mak beli durian RM20, banyak jugak la.. Baru lepas makan tengahari, bole makan sikit jelah durian tu..

Malam tu tup2 dapat massage dari cousin, Lin.. ajak datang rumah makan durian.. Tak dengar pun massage masuk, pastu mak dia (makngah aku) call, panggil datang rumah dia makan durian.. Punya la seronok nak makan durian.. padahal hari Khamis tu aku baru je beli durian RM18.. Giler mahal, tapi nak makan nye pasal aku beli lah jugak (mengalahkan org mengidam kan).. 2 biji 18 hengget, rasa kulit durian ngan biji2 nye pun aku nak awet, simpan.. (bukan nak makan, hehe)..

Sambung balik, gi umah makngah melantak durian punya banyak.. Tu pun nasib baik petang baru lepas makan pulut.. Lagi tak, lagi banyak la durian tu kena belasah ngan aku..
Faris tak berapa suka makan durian, Haifa bole tahan la.. kecik lagi kan, semua dia nak makan..

Da dok sembang2 kejap, perut pun dak berat, badan Faris lak dah rasa dedar (macam demam).. Kitaorg pun cabut la balik..

Ahad tak de gi memana pun, dok umah je.. Kul 3 lebih bertolak balik ke Sg Buloh lak..

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home